Canaldigitaal soap

Hoe moeilijk is het om je abonnement bij CanalDigitaal op te zeggen.
CanalDigitaal heeft in hun naam digitaal, maar communiceren digitaal is voor hen niet gewenst.

Een aantal correspondenties;

OP 13 febr. sturen wij een brief naar Canaldigitaal om ons abonnement op te zeggen.
Daarnaast doen we het ook digitaal hierop reageert canaldigitaal

14 februari 2015 antwoord Canaldigitaal opzegging (ivm  prijs verhoging) per email niet te accepteren. Kan alleen telefonisch of per brief.
Vreemd, ons email adres is officieel te traceren, dus je weet met wie je te doen hebt. Een brief niet en een telefoontje is ook niet zomaar te traceren.

Ook vreemd, Je kan je digitaal abonneren maar niet opzeggen.

Nog maar eens gemeld dat dit flauwekul is.
Op 23-feb. nogmaals min of meer de zelfde reactie van Canaldigitaal.
Blijkbaar hebben ze hun administratie niet voor elkaar anders hadden ze de schriftelijke opzegging  we doorgevoerd.

Op 21 April melt Canaldigitaal dat het abonnement veranderd wordt naar €10,- / maand was in 2014 nog €79,92 / jaar!
Dit is ruim €40,- verhoging, meer dan 50%! 

Er worden nog aanmaning gestuurd en door ons op gereageerd dat het abonnement is op gezegd.
OP 28 mei herhaal ik maar eens dat we het abonnement hebben opgezegd en doe nog maar eens de brief van 13 feb. als bijlage.

Ja, dan moet je als Canaldigitaal iets verzinnen en komen ze met de volgende email;
Op 30 juni 2015 09:27 schreef CanalDigitaal vraag&antwoord <vragen@canaldigitaal.nl>:
Geachte heer/mevrouw ,


U hebt op 29-6-2015 om 18:06:16 gereageerd op onze e-mail.

Ons antwoord op uw reactie is:

Bedankt voor uw e-mail.

U geeft aan opgezegd te hebben in februari.

Wij hebben toen met u over de opzegging gesproken.
Maar op dat moment zijn wij met u overeen gekomen dat u bij ons lid bleef.

Uiteindelijk hebben wij 1 juni nogmaals uw opzegging ontvangen en is toen uw abonnement met 1 maand opzegtermijn opgezegd.
Daarom is de opzegging per 1 juli 2015.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.



Met vriendelijke groet,

Paul van den Akker

Klantenservice 
CanalDigitaal

Lees goed wat Paul van den Akker schrijft., nogmaals uw opzegging ontvangen. En ze verzinnen dat we besproken hebben dat wij lid blijven. Dit is volledig verzonnen!
Dus mijn antwoord;
Pardon Paul,

Wij hebben helemaal niets besproken, ik heb opgezegd en diverse emails er achteraan gestuurd dat wij willen opzeggen.
Dus geen rare dingen verzinnen.


met vriendelijke groet,
Harry Sauer

De nood is hoog blijkbaar want CanalDigitaal doet er nog een schepje bovenop en schrijven;

Geachte heer/mevrouw ,


U hebt op 30-6-2015 om 11:43:57 gereageerd op onze e-mail.

Ons antwoord op uw reactie is:

Hartelijk dank voor uw e-mail, u geeft aan helemaal niets besproken te hebben en het abonnement te hebben beeindigd.

In eerste instantie is er gebeld voor een opzegging omdat u dacht dat u direct het Basis abonnement van €10,- per maand moest afsluiten. Toen gaf u aan voldoende te weten en het abonnement graag in stand wilde laten. 

Op 01-06-2015 hebben we toen een volledige opzegging ontvangen, de opzegtermijn bij CanalDigitaal is een maand en het abonnement zal nu dan ook tot en met deze datum in stand gelaten worden. Tot en met deze datum bent u dus ook abonnementsgeld verschuldigd. 

Het spijt ons u niet anders te kunnen berichten.

Hopende u hierbij voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Jasper Wentzel

Klantenservice CanalDigitaal


Je kan het toch maar verzinnen.

Dus schrijf ik
Beste Jasper,

we stoppen met deze onzinnige discussie. Ik heb op tijd schriftelijk en via heel veel mails mijn abonnement opgezegd.
Als je toch een betaling wilt dan stuur je maar een deurwaarder of laat het maar voorkomen. Gaat jullie geld kosten en wij krijgen gelijk.

met vriendelijke groet,
Harry

Desondanks op 8 juli toch weer een schriftelijke betalingsherinnering. Bedrag €47,74.
Zou de financiële nood zo hoog zijn bij CanalDigitaal?

Wat ze verder schrijven, Zodra de bijschrijving bij ons is verwerkt zorgen wij ervoor dat uw signaal weer wordt aangesloten.
Goh, krijgen we dan een jaar abonnement van Canaldigitaal voor maar €47,74?
Comments